Gebruikte Remklauw (Tang) links-achter
Bouwjaar2014 |ClassificatiecodeB1 |MotortypeBenzine Directe Injectie, Benzine |MotorcodePEVPTS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud1.998 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
€ 43,56 Incl. 21,00% btw€ 36,00 Excl. btw
Garantie 3 mnd
Aanbieder Kleine Staarman B.V. Autodemontage
Bouwjaar2015 |MotortypeDiesel Common rail |MotorcodeSHVPTS |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.191 cc |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Prijs op aanvraag
Bouwjaar2014 |MotortypeBenzine Directe Injectie |MotorcodePEVPS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud1.997 cc |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2014 |MotortypeDiesel Common rail (Turbo), Diesel |MotorcodeSHVPTS |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.191 cc |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2013 |MotortypeBenzine Directe Injectie |MotorcodePEVPS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud1.997 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2013 |MotortypeDiesel Common rail (Turbo), Diesel |MotorcodeSHVPTS |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.191 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2014 |MotortypeBenzine Directe Injectie |MotorcodePEVPS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud1.998 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2022 |MotortypeDiesel Common rail (Turbo), Diesel |MotorcodeSHVPTS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud2.191 cc |Wielbouten5 |MechanismeHydraulischBijzonderheid ELEKTRISCH
Bijzonderheid ELEKTRISCH
Bouwjaar2018 |MotortypeDiesel Common rail (Turbo), Diesel |MotorcodeSHVPTS |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.191 cc |Wielbouten5 |MechanismeElectrischBijzonderheid ELEKTRISCH
Bouwjaar2018 |MotortypeBenzine Directe Injectie, Benzine |MotorcodePEVPS |IntercoolerNee |Cilinderinhoud1.998 cc |Wielbouten5 |MechanismeHydraulischBijzonderheid ELEKTRISCH