Gebruikte Remklauw (Tang) links-achter
Bouwjaar2012 |ClassificatiecodeA2 |MotortypeDiesel Common rail (Turbo) |MotorcodeD5204T5 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.000 cc |GeventileerdJa |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerFOMOCO951
€ 40,00 Marge
Garantie 3 mnd
Aanbieder van Deijne Onderdelen Uden B.V.
Bouwjaar1999 |ClassificatiecodeE3 |MotortypeBenzine Multipoint Injectie (Turbo) |MotorcodeB5254T |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.500 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE82
Bouwjaar1998 |ClassificatiecodeE3 |MotortypeBenzine Multipoint Injectie (Turbo) |MotorcodeB5254T |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.500 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE82
Bouwjaar2009 |ClassificatiecodeC3 |MotortypeDiesel Common rail High Pressure |MotorcodeD4204T |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.000 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE951
Prijs op aanvraag
Bouwjaar2005 |ClassificatiecodeB3 |MotortypeBenzine Multipoint Injectie |MotorcodeB5244T7 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.400 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeMechanisch |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE82
Bouwjaar2002 |ClassificatiecodeD3 |MotortypeBenzine Multipoint Injectie |MotorcodeB5234T3 |Cilinderinhoud2.300 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE82
Bouwjaar2002 |ClassificatiecodeA2 |MotortypeBenzine Multipoint Injectie (Turbo) |MotorcodeB5204T4 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.000 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch |Merk onderdeelATE |ArtikelnummerATE82
Bouwjaar1999 |ClassificatiecodeA2 |MotortypeBenzine |MotorcodeB5234T3 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.319 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch |Artikelnummer3546491
Bouwjaar2013 |ClassificatiecodeA2 |MotortypeBenzine |MotorcodeB5254T7 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.521 cc |GeventileerdJa |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch
Bouwjaar2011 |ClassificatiecodeA2 |MotortypeBenzine |MotorcodeB5254T7 |IntercoolerJ |Cilinderinhoud2.500 cc |GeventileerdNee |Wielbouten5 |MechanismeHydraulisch